Kauniissa säässä saimme kampanjan toteuttaa. Marssin jälkeen yhdistys tarjosi pullakahvit. Ilmaisessa arvonnassa täytekakun voitti Kaarina Toivonen, onnea! Nyt vaan odotellaan penkkejä pyllyille lisää.

Saman päivän iltana vielä kahvittelu  Sydäniskurikävely-tapahtumassa Seuratalon puistossa.