Penkkejä pyllyille perkele 

Kauniissa säässä saimme kampanjan toteuttaa. Marssin jälkeen yhdistys tarjosi pullakahvit. Ilmaisessa arvonnassa täytekakun voitti Kaarina Toivonen, onnea! Nyt vaan odotellaan penkkejä pyllyille lisää.

Saman päivän iltana vielä kahvittelu  Sydäniskurikävely-tapahtumassa Seuratalon puistossa.